• وبلاگ : گدايي ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
  • يادداشت : اي اهل حرم...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مرا کسي نساخت، خدا ساخت، نه آنچنان که کسي مي خواست که من کسي نداشتم. کسم خدا بود، کس بي کسان. در باغ بي برگي زادم و در ثروت فقر غني گشتم و از چشمه ايمان سيراب شدم و در هواي دوست داشتن دم زدم و در آرزوي آزادي سر برداشتم و در بالاي غرور قد کشيدم و از دانش طعامم دادند و از شعر شرابم نوشاندند و از مهر نوازشم کردند تا : حقيقت دينم شد و راه رفتنم و خير حياتم شد و کار ماندنم و زيبايي عشقم شد و بهانه زيستنم!

    موفق باشيييييييي..........

    پاسخ

    شما چکار کردي که ميتوني اينقدر زيبا بنويسي؟ حسوديم ميشه بهت!

    سلام خدا قوت و خسته نباشيد
    به روز شدم با عنوان :: بصيرت علماء خوار چشم بي بصيرت هاست:: در قسمتي از اين يادداشت از قول علامه مصباح يزدي مي خوانيم :
    من در آن نامه جريان انحراف را به آقاي احمدي نژاد هشدار دادم و نوشتم اطرافيان شما، شما را به زمين خواهند زد. اين گونه نبود که اين مسائل به ايشان تذکر داده نشود.
    ...در اين جلسات ايشان تفاوت الهام هاي رحماني از الهام هاي شيطاني و راه تشخيص عرفان صحيح از کاذب و ملاک هاي عرفان صحيح را به تفصيل مطرح کردند و با مطرح کردن سخنان و خاطراتي از مرحوم انصاري همداني و آقا شيخ عبدالکريم حائري و امثال اين بزرگان، گوشزد کردند که مواظب باشيد هر خبر و الهامي که به شما مي شود، معلوم نيست رحماني باشد.

    ايت الله مصباح،مشايي،روشنفکر،جوانفکر،احمدي نژاد،لو رفته،عکس،حجاب،بدون حجاب،بي حجاب،بد حجاب، زن ، دختر ، خارجي

    با سلام

    متنت جالب و زيبا بود ....

    اس ام اس هاش همه جا پخش شده بود...

    ايشاا... کربلائي بشيييي.......

    راستي چرا از ليست لينکها حذفم کردي.........

    منتظرت هستم......

    موفق باشييييي.......

    پاسخ

    sharmandeem
    گزارش شيعه آنلاين، اخبار رسيده از کشور کويت حاکي از آن است طي چند روز آينده ساخت سريالي توهين آميز به امام حسن و حسين (ع) آغاز خواهد شد. نام اين سريال توهين آميز «معاويه، حسن و حسين» است.

    بر همين است گروهي از شيعيان اين کشور در اقدامي خودجوش و داوطلبانه و با هدف جلوگيري از ساخت اين سريال توهين آميز، يک رفراندوم يا رأي گيري مجازي را راه اندازي کرده اند. در اين رأي گيري شما کاربر عزيز نيز مي توانيد با وارد شدن به آدرس اينترنتي http://poll.pollcode.com/UGP و انتخاب گزينه YES، به توقف ساخت اين سريال رأي بدهيد.

    گفتني است اين سريال که به سفارش شبکه MBC وابسته به عربستان سعودي ساخته شده، قرار است در ماه رمضان آينده اکران شود. متأسفانه چهره مبارک امام حسن و حسين (ع) به نمايش در مي آيد.

    گفته مي شود در اين سريال توهين آميز سعي شده علاوه بر اينکه چهره معاويه و اشتباهات او تبرئه شود، وي را چهره اي در سطح ائمه شيعه (ع) نشان دهند و قرار است در اين سريال صلح امام حسن (ع) پر رنگ تر نشان داده شود تا نتيجه سريال اين باشد که ائمه شيعه با خلفاي بني اميه مشکلي نداشتند.

    قابل ذکر است تا بدين لحظه جزئيات بيشتري از اين سريال و دست اندرکاران و تهيه کنندگان آن به دست ما نرسيده است.

    داررن به همه دوستنان اطلاع بديم موفق باشي

    انشالله با ظهور منجي آخر الزمان نابودي وهابي ها براي بقيع حرم ساخته ميشه و منتقم کرار فاطمه(س)انتقامش ميگيره ان شالله يه سال روز مادر رو کنار قبر مادر سادت ....


    يا علي
    پاسخ

    انشالله...
    گاهي شانس فقط يک بار به آدم رو مياره پس بايد قدرش رو دونست بهترين فرصت زندگي شما براي ثروتمند شدن مجموعه اي بي نظير براي اولين بار در ايران براي کساني که مي خواهند بهتر زندگي کنند و از کمترين وقت و هزينه بيشترين سود را ببرند.براي آگاهي از جزييات بيشتر به لينک زير مراجعه کنيد. http://www.top700.com
    گاهي شانس فقط يک بار به آدم رو مياره پس بايد قدرش رو دونست بهترين فرصت زندگي شما براي ثروتمند شدن مجموعه اي بي نظير براي اولين بار در ايران براي کساني که مي خواهند بهتر زندگي کنند و از کمترين وقت و هزينه بيشترين سود را ببرند.براي آگاهي از جزييات بيشتر به لينک زير مراجعه کنيد. http://www.top700.com


    salam hasan jooooon 2a kon baham berim karbala
    پاسخ

    انشالله