• وبلاگ : گدايي ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
  • يادداشت : مهمان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليکم

    مطلب مهم و مفيدي نوشتيد. اين روايت تقديم به شما


    قَالَ اللَّهُ تَعَالَى: وَ عِزَّتِي وَ جَلَالِي لَا أَجْمَعُ لِعَبْدِي بَيْنَ خَوْفَيْنِ وَ أَمْنَيْنِ إِذَا خَافَنِي فِي الدُّنْيَا آمَنْتُهُ فِي الْآخِرَةِ وَ إِذَا أَمِنَنِي فِي الدُّنْيَا أَخَفْتُهُ فِي الْآخِرَة

    خداوند مى‏فرمايد: سوگند به عزّتم، براى هيچ بنده‏اى دو ترس و دو ايمنى قرار نمى‏دهم؛ پس كسى كه در دنيا از من بترسد، در آخرت به او ايمنى مى‏دهم، و هر كسى در دنيا از من نترسد، در آخرت او را مى‏ترسانم(إرشاد القلوب إلى الصواب- ج‏1 - ص‏105)
    التماس دعا

    پاسخ

    سلام عليکم و رحمه الله!!! قربون خدا که همه کاراش روي حساب و کتابه! نوکرشم

    سلام عليكم ورحمةالله وبركاته
    (خدايا به مذهبي ها بفهمان كه مذهب اگر اگر ،پيش از مرگ به كار نيايد پس از مرگ به هيچ كار نخواهد آمد )

    حاج آقا نظر شما چيه؟ساده بگيد در حد ديپلم اينا

    پاسخ

    سلام عليکم و رحمه الله و برکاته و رضوانه!!! بستگي داره شما به کار آمدن را چه بدانيد! اگر منظورتون اينه که مذهبي بودن در اين دنيا يعني مرفه بودن و بدون مشکل زندگي کردن؛ بايد بگم که سخت در اشتباهيد! چون به ما وعده کردن که متدين باشيد تا بعد از مرگ در آسايش باشيد؛ حتي اگر لازمه تدين در اين دنيا فقر و سختي و استهزاء از طرف ديگران و.... باشه! دين در اين دنيا فقط به درد آرامش وجدان مي خوره ولي اگر خدا نعمتهاي ديگري هم بهمون داد بايد شاکر باشيم و اگر ما رو از نعمتهاي خودش محروم کرد باز هم بايد شاکر باشيم!
    کاربر گرامي
    در تاريخ دوشنبه 5 دي 90 نوشته (مهمان عيالوار من . . .) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. موفق باشيد.