شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی

مملوک

+ *مورد داشتيم طرف برا وليعهدش هم جانشين تعيين کرده ولي ميگن پيغمبر براي خودش جانشين نذاشته!!!*
نقل شده سالها قبل يکي از علماي بزرگ ايران را در عربستان به مذاکره (يا مناظره) دعوت کردند ، در آن جلسه دونفر از علماي وهابي بصورت صوري با هم بحث مي کردند که پيامبر افضل است يا علي ؟ ايشان گفته بودند ابابکر ! پرسيده بودند چه ربطي دارد ؟ گفته بود براي اين که پيامبر(ص) براي خود جانشين تعيين نکردند و امت را دچار سردرگمي و اختلاف کردند ! ولي جناب ابابکر براي خود جانشين تعيين کردند !!!
آن عالمي که در مباحثه ادعا مي کرده که پيامبر(ص) از علي افضل است براي به کرسي نشاندن و اثبات نظر خود مي گويد : پيامبر (ص) از همه افضل است و پيامبر هم امت را رها نکردند و در غدير خم براي خود جانشين تعيين کردند !!! عالم شيعه گفته بود ما سالهاست که اين مطلب را مي گوئيم و شما نمي پذيريد !!! حالا که اقرار کرديد که ديگر بحثي با هم نداريم .
@};- أللّهــُــمَّ صَلِّ عَلي مُحَمــَّد وَ آلِ مُحَمــَّد وَ عَجِّل فَرَجَهــُم@};-
مملوک
يعني اينا راجع به پيامبر چي فکر ميکنند؟
هما بانو
http://parsiyar.ir/banoyedashteroya/Feeds/9123951/
مملوک
يعني اگه اين ملک عبدالله يه روز بدون وليعهد زندگي مي کرد همه بهش خورده مي گرفتند. همونطور که در جريان هستيد در دوره پادشاهيش دو تا وليعهداش مردند. ولي روز بعد از مرگ هر کدام وليعهد جديد منصوب مي شد. الان هم که مرد وليعهد پادشاه شد و وليعهد جديد و جانشين وليعهد هم معرفي شدند. اونوقت ما ميگيم پيامبر از روز اول جانشين خودشون رو معرفي کردند اين ميگن نه! پيامبر به امت واگذار کرد!!! خب اگه راست ميگيد
مملوک
خودتون يکبار انتخاب جانشين رو بذاريد بعد از مرگ پادشاهتون مردم خودشون انتخاب کنند!
ساعت ویکتوریا
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top