• وبلاگ : گدايي ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
  • يادداشت : اي اهل حرم...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    گزارش شيعه آنلاين، اخبار رسيده از کشور کويت حاکي از آن است طي چند روز آينده ساخت سريالي توهين آميز به امام حسن و حسين (ع) آغاز خواهد شد. نام اين سريال توهين آميز «معاويه، حسن و حسين» است.

    بر همين است گروهي از شيعيان اين کشور در اقدامي خودجوش و داوطلبانه و با هدف جلوگيري از ساخت اين سريال توهين آميز، يک رفراندوم يا رأي گيري مجازي را راه اندازي کرده اند. در اين رأي گيري شما کاربر عزيز نيز مي توانيد با وارد شدن به آدرس اينترنتي http://poll.pollcode.com/UGP و انتخاب گزينه YES، به توقف ساخت اين سريال رأي بدهيد.

    گفتني است اين سريال که به سفارش شبکه MBC وابسته به عربستان سعودي ساخته شده، قرار است در ماه رمضان آينده اکران شود. متأسفانه چهره مبارک امام حسن و حسين (ع) به نمايش در مي آيد.

    گفته مي شود در اين سريال توهين آميز سعي شده علاوه بر اينکه چهره معاويه و اشتباهات او تبرئه شود، وي را چهره اي در سطح ائمه شيعه (ع) نشان دهند و قرار است در اين سريال صلح امام حسن (ع) پر رنگ تر نشان داده شود تا نتيجه سريال اين باشد که ائمه شيعه با خلفاي بني اميه مشکلي نداشتند.

    قابل ذکر است تا بدين لحظه جزئيات بيشتري از اين سريال و دست اندرکاران و تهيه کنندگان آن به دست ما نرسيده است.

    داررن به همه دوستنان اطلاع بديم موفق باشي

    انشالله با ظهور منجي آخر الزمان نابودي وهابي ها براي بقيع حرم ساخته ميشه و منتقم کرار فاطمه(س)انتقامش ميگيره ان شالله يه سال روز مادر رو کنار قبر مادر سادت ....


    يا علي
    پاسخ

    انشالله...